Informasjonen en virksomhet besitter – hjernen i selskapet – styrer hvor effektivt og lønnsomt selskapet vil være på sikt. Kontrakter er en betydelig del av denne informasjonen, og er på mange måter limet som holder det sammen. Kontraktene holder informasjon om kunder, leverandører, kreditorer, ansatte, utleiere etc. Å kjenne til disse avtalene er å kjenne til bedriftens kjernevirksomhet. Innholdet og betydningen av disse avtalene må ivaretas. Men på hvilken måte?

 

Få full oversikt og kontroll på alle avtaler som blir håndtert i bedriften gjennom et enkel, skybasert kontraktsarkiv.

Automatisk varsling og arbeidsflyt sørger for at forfallsdatoer, reforhandlinger og annen kritisk informasjon knyttet til avtalene blir håndtert riktig, og reduserer risikoen for ekstra kostnader ved forfallsdato. Sorter, grupper og søk opp avtaler på dine gitte parametere, for eksempel reforhandlingsdato, geografi, kundenummer eller kontraktseier.

Hvorfor kontraktsarkiv?

Å ha et kontraktsarkiv med arbeidsflyt og varslinger når blant annet avtaler nærmer seg fornyelse, vil gi deg enda bedre kontroll på de virksomhetskritiske prosessene i selskapet. Avtaler fra leverandører du ikke tenker stort over kan bli kritiske dersom de får løpe lengre enn planlagt, og viktige avtaler som er kritiske å reforhandle kan løpe over i ny periode – uforhandlet og med potensielt unødvendig høye kostnader.

 

Hva kan vi hjelpe med?

  • Standard løsning for arkivering og gjenfinning av kontrakter. Få tilgang til riktig informasjon raskt og effektivt.
  • Varsling av utløp eller reforhandling av avtaler. Reduser kostnader knyttet til manuell oppfølging av kontrakter. Spar tid på arbeidskrevende prosesser.
  • Effektiv lagring og gjenfinning av kontrakter
  • Tilgangskontroll og sikker oppbevaring/GDPR. Autoriserte tilganger, sikkerhets-kopiering av data og nød-gjenoppretting.

Aktuelle blogginnlegg

Webinar – Få kontroll med digital ordreflyt!

Oktober 21, 2020

Finn ut hvordan du kan holde orden på avtaler i en digital ordreprosess.

Les mer... Webinar – Få kontroll med digital ordreflyt!

Webinar – eSign integrasjon og dokumentflyt i Therefore

Oktober 15, 2020

Effektiv innhenting og bearbeiding av informasjon med Therefore og Canon eSign

Les mer... Webinar – eSign integrasjon og dokumentflyt i Therefore

Webinar – Therefore og eSign til eiendomsbransjen

Oktober 14, 2020

Få kontroll på dokumenter og arbeidsflyter i utleieprosessen!

Les mer... Webinar – Therefore og eSign til eiendomsbransjen

Webinar – Know Your Customer – Effektiv Compliance

September 23, 2020

Hva er KYC og hvordan kan Canon hjelpe meg med mitt KYC-arbeid?

Les mer... Webinar – Know Your Customer – Effektiv Compliance
prosessautomatisering

Webinar – Therefore 2020 – Hva er nytt og hvordan funker det?

September 17, 2020

En praktisk og hands on tilnærming.

Les mer... Webinar – Therefore 2020 – Hva er nytt og hvordan funker det?
Digital HR

Webinar – Hvordan jobbe smartere og mer effektivt i HR?

September 9, 2020

Digitalisering og effektivisering i HR-rollen.

Les mer... Webinar – Hvordan jobbe smartere og mer effektivt i HR?

Webinar – Bli digital – Forbli digital

September 2, 2020

Hvordan kan din bedrift starte sin digitaliseringsreise? Hvordan lager man gode arbeidsflyter og automatiserer prosesser i akkurat din bedrift?

Les mer... Webinar – Bli digital – Forbli digital
Digital Skjema og Dataprosessering

Webinar – Digitalisering av arkiv

Mai 12, 2020

Å digitalisere virksomhetskritiske prosesser og oppgaver blir stadig mer relevant.

Les mer... Webinar – Digitalisering av arkiv
kontraktasrkiv

Webinar – Ditt selskap har bråvåknet til behovene for digitalisering – Hva nå?

April 27, 2020

Det føles allerede ut som en helt annen tid, men det er bare knappe seks uker siden vi i Norge levde i en pre-Corona tid. Vi jobbet som vanlig, hadde ingen pålagte restriksjoner fra myndighetene, og var ikke bevisste den enorme omveltningen som snart ville skylle inn over bedrifter og arbeidsprosesser i alle bransjer, over hele Norge.

Les mer... Webinar – Ditt selskap har bråvåknet til behovene for digitalisering – Hva nå?
digitalisere arkivet

Webinar – Hva betyr digital transformasjon for deg?

April 3, 2020

Se webinaret med vårt perspektiv på digital transformasjon!

Les mer... Webinar – Hva betyr digital transformasjon for deg?

Webinar – E-signering i praksis

Mars 31, 2020

Canon jobber aktivt med å hjelpe virksomheter med automatisering av arbeidsprosesser. Elektronisk signering er en essensiell del av dette arbeidet. Se vårt populære webinar her!

Les mer... Webinar – E-signering i praksis
Kontraktsarkiv

Trenger jeg egentlig et kontraktsarkiv?

August 29, 2019

Informasjonen en virksomhet besitter – hjernen i selskapet – styrer hvor effektivt og lønnsomt selskapet vil være på sikt. Kontrakter er en betydelig del av denne informasjonen, og er på mange måter limet som holder det sammen. Kontraktene holder informasjon om kunder, leverandører, kreditorer, ansatte, utleiere etc. Å kjenne til disse avtalene er å kjenne til bedriftens kjernevirksomhet. Innholdet og betydningen av disse avtalene må ivaretas. Men på hvilken måte?

Les mer... Trenger jeg egentlig et kontraktsarkiv?
ferie med god samvittighet

Ta sommerferie med god samvittighet med disse fire grepene

Juli 2, 2019

Juli er her, og for mange betyr det sommerferie og et lengre opphold med fri fra jobben.

Vi er alle tjent med å koble av i ferien. All forskning tyder på at man yter bedre på jobb etter at man har hatt en avslappende ferie, og man kommer tilbake med ny giv. Men, ifølge et forskningsprosjekt utført ved Radboud Universiteit i Nederland, begynner de positive effektene av ferien å forsvinne allerede etter første uken.

Les mer... Ta sommerferie med god samvittighet med disse fire grepene

Sentrabord:
Tlf: 22 62 92 00

Support:
Tlf: 22 62 94 00
servicebestilling@canon.no

For generelle henvendelser, send e-post på im@canon.no